עו"ד פלדמן: "רוב הזיכויים הם בגלל טעויות של המשטרה והפרקליטות"

    אסתי פלד No Comments on עו"ד פלדמן: "רוב הזיכויים הם בגלל טעויות של המשטרה והפרקליטות"

    עו"ד אביגדור פלדמן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" טוען כי הדרך הטובה של נתניהו הייתה לסיים את המאבק המשפטי בעסקת טיעון. ומחמיא לעבודת סנגוריו של ראה"מ, "סנגוריו עשו עבודה טובה ונכונה, הם מצאו פרצה והסתערו עליה". על אי המצאת אישורי היועמ"ש, "ייתכן וזה יעזור לנתניהו"

    צילום: פלאש 90
    10:44
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ שוסטר מגלה: זה מה שיגרום לנו לפרוש מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד אביגדור פלדמן התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על רקע פתיחת משפטו של ראש הממשלה הבוקר וטען כי כל משפט מתנהל ברובו בדחיות, להערכתו המשפט עצמו ודיוני הראיות יתחילו לאחר הבחירות. ייתכן והוא יזוכה אומר פלדמן אך הבהיר כדאי לו ללכת על עסקת טיעון, "ראש ממשלה נאשם אלו שני דברים שלא הולכים יחד. אם אני הייתי סניגורו הייתי ממליץ לו על עיסקת טיעון".

    להערכתו של עו"ד פלדמן, "משפט נתניהו ימשך מינימום שנתיים. לצערי כל הצדדים עושים שימוש פוליטי בהליכים משפטיים שמתרחשים בכל משפט – כמו דחיית שלב ההוכחות".

    עו"ד פלדמן מחמיא לעבודת סנגוריו של ראה"מ, "הסניגורים במשפט טובים. הם מצאו פריצה בנושא אישור היועמ"ש והם מסתערים עליה. אח"כ נגיע לעצם השאלה האם סיקור אוהד הוא הגדרה יבשה של שוחד. זה ייקח זמן".

    עו"ד פלדמן טען כי הפרצה של אי נתינת אישורים של היועמ"ש לחקירות יכולה להיות דרמטית, "רוב הזיכויים שמתקיימים בבתי משפט לא בגלל שהנאשם זכאי, אלה באים מחמת טעויות של המשטרה ושל הפרקליטות או פרצות שנמצאו במלאכתם. וזאת מלאכתם של הסנגורים הם רואים פרצה ומסתערים עליה. יש לי ביקורת רבה על הפרקליטות".



    0 תגובות